Om ca 3 timmar!

Börjar jag jobba igen.. sov till typ 16.00.. katterna var tyst så det gick lätt att sova.. dom hade därimot väckt ali hela natten hehe:) Bättre att dom väcker han istället för mig:)

Kom nyss hem från stan, har varit och lämnat tillbaka leggingsen jag köpte på cubus och köpte ett par mörka från gina tricot istället..
Var förbi jobbet en snabbis också.. kan inte hålla mig borta därifrån:) hehe jag älskar mitt jobb.. är där lika mycket när jag är ledig:D men jag trivs ju med mina arbetskamrater:D

Nu jobbar jag inatt och imorgon natt.. får försöka att inte sova för länge på fredag morgon eftersom jag fyller år och har lovat mamma att bjuda på tårta! Blir en bananza:D dom e sååå goda!

Jävlar om inte Ali har med sig en fin present till mig när han kommer hem på söndag! :)


Nu blir det ett bad så jag piggnar till lite mer innan jag ska iväg!!


Ha en bra natt ni andra med som får sova:D


//Nilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0