Sista April

Vaknade för en timme sen.. sitter och funderar på om jag ska orka ta mig till willys ikväll innan jobbet.. måste ju handla så jag kan göra tårtan.. eller om jag tar det imorgon.. mår illa nu.. druckit tre koppar kaffe bara sen jag vakna.. kanske måste försöka få i mig lite mat, men har så svårt att äta när jag nyss vaknat..

Får se hur det blir på lördag om jag kanske åker till Rättvik.. Ali ville att jag skulle komma eftersom jag är ledig, men om jag åker vill jag ju gå på marknaden och ingen jag känner ska dit..vill ju inte gå själv. Får se hur det blir..
Han kommer ju ändå hem på söndag..

Idag e det sista April.. kommer inte göra nå speciellt eftersom jag jobbar..
kom ihåg när man var yngre och alltid firade.. ofta bakfull på födelsedagen när släkten kom.. nu vet jag bättre, och dricker mig inte full på sista april! Eller nån annan dag om jag vet att jag ska träffa släkten dagen efter:)

Nee.. undra om jag ska försöka komma igång och göra något annars kommer jag vara seg resten av natten!

Stackars mina bebisar.. kommer vara rädd ikväll/natt om det smäller mycket.. :(




Tigra
Ve
Leah




//Nilla


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha det där känner jag igen. Bakis dem dagarna man skulle på kalas, och det enda man gör är och dricka en massa vatten/dricka och helst så vill man inte vara i närheten av nån :P

Man är först att gå hem...konstigt..haha!!

Men det var förr när man var ung ;) det händer inte så ofta längre, tur det!!

2009-04-30 @ 21:44:38
URL: http://www.metrobloggen.se/j81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0