Goodmorning!!

vilket pissigt väder det är ute.. alldeles grått.. passar iofs mig bra då jag ska försöka sova senare igen.. Idag börjar nattveckan, har aldrig jobbar mer än 4 dygn i streck innan och nu ska jag jobba 7 dygn! men det går nog bra.. har ju sällskap 3 av nätterna:)

Igår kom karln hem:) brorsan kom görbi och drack kaffe sen åkte vi till max och handlade mat.. brorsan stack väl vid åtta tror jag..efter det hade vi bara mys;D

Nu blire kaffe och cigg!

Ha en bra måndag!

//Nilla




Vi förra sommarn i Rättvik..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag o natt själv jag ska vila idag känns som jag behöver det kram

2009-05-04 @ 15:26:28
Postat av: beccis

snyggingar;)

2009-05-04 @ 18:35:49
Postat av: Jessica

Go´morgon!!

aha då kan jag tänka mig att du sover nu då ;)

Här är det skitväder..bara regn o regn.Fast nu har vi uppehåll ialf,skönt!!

Ha en bra dag!!

Kram kram

2009-05-05 @ 08:09:40
URL: http://www.metrobloggen.se/j81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0