Hemma!

Yes.. nu är jag hemma igen.. efter en lång dag med Diddi och Josef..
Vi har varit på stan och vandrat runt.. ätit mat och glass.. försökt att få tyst på lillpojken som har varit väldigt gnällig idag:( han e dålig i magen stackarn och har diarre, men några leenden lyckades vi locka fram:)

Har även träffat Diddis mamma idag för första gången.. lite roligt eftersom jag och diddi har känt varann i typ 5-6 år snart tror jag.. och jag har aldrig träffat hennes mamma förr.. kan bero på att hon bor en bit härifrån..
Träffade hennes systrar med.. jättekul att träffa dom igen var längesen nu då storasystern har flyttat till belgien och lillasystern till Stockholm:)

Efter det har vi bara varit hemma och myst med bebis, kollat på Tv och vräkt i oss tacochips med salsa,
Är alldeles full i magen nu..
blev  tyvärr inga bilder då jag glömde kameran så jag bjuder på en gammal:)



Josef två dagar gammal:D
Gulltuss:D


Nu ska jag vänta på att Ali ringer så jag kan lägga mig och sova sen!


Natti natti!

//Nilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0