Iyi geceler!

Nu stack precis brorsan.. mamma och karln hennes stack vid 23 nångång.. men bror blev kvar tills nu. vi har roat oss med att kolla på roliga humorklipp på youtube hehe.. han har druckit massa vin men jag fick bara i mig ett halvt glas under hela kvällen, har liksom ingen lust att dricka ens känns det som.. inte likt mig:)


Fick ett par byxor av mamma.. redan i måndags, sen fick jag två vinflaskor:) men bara en kvar då brorsan drack upp sin + ena min.

Vi har ätit sallad och tårta och bara varit..
Nu är jag så trött att det känns som jag ska svimma.. sov ju bara ca 4-5 timmar idag och då har jag varit vaken sen igår ca 17..

Saknar Ali.. men han kommer ju på Söndag.. undra hur det kommer bli i sommar när han är borta länge och jag bara kan åka dit ibland när jag är ledig..
Är glad över att vi träffades i sverige.. och inte i Turkiet.. just för att jag skulle aldrig klara det avståndet tror jag..:)

Lite bilder! blev dock inte så många men ändå..



Jag innan dom kom..




Lite senare..





Jag och bror.. är vi lika ? ;) haha





Mamma








Mamma och Crille!


Nu säger jag Godnatt!! :)





//Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0