Jennifer!:P

Du behöver inte vara orolig:P jag jobbar ju natt.. sover ju på dagarna och får inte blogga från jobbet:P har inte tankat mobilen därför jag inte ringt:) sorry gummsan:D Hoppas du får en bra vecka nu med Hanna och Angelica!
Saknar dig! PussPuss Love:)


Yeeeyy.. två nätter kvar sen åter till det normala:D
Har vart lugnt heela veckan, men anar att det kommer bli lite livat inatt, inte mycket på hotellet men räknar med en del walk-in.. det är ju cruising och många bilar brukar pajja och så kanske dom behöver nånstans att övernatta:) och vi finns ju mitt i stan!:)

igår var skruttan förbi en sväng när hon kom från tåget:) Drack kaffe,rökte massa cigg och pratade av oss i vanlig ordning:) pussades med prinsen Easy med såklart:D mina katter e lite nyfiken på han men vågar inte riktigt komma  hela vägen fram hehe:) ååhh..saknar Majsan & Ez nu när dom bor i stockholm:( vill att dom kommer hem igen..

När hon stack så sov jag en stund till och sen drog jag till jobbet.'
kom hem vid 7.30 i morse och somnade ganska fort, sov till ca 16.. sen har jag suttit här vid datan och snokat runt lite. Har bland annat sökt en distanskurs i Engelska.. har ju bara engelskan från högstadiet så jag vill plugga upp den lite så jag kan fullfölja mina planer för nästa sommar:D Så en distanskurs är ju perfekt, så gör jag nån nytta om dagarna där nere:)


Nee undra om jag ska ta och hoppa in i duschen!

Ha en bra Lördag kväll! :)

//Nilla


En nytagen bild på Fadime & hennes goa son Hüseyin som hon skickade idag:D Saknar dom!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0