Oj..

Jag sov visst  lite för länge idag.. vaknade nyss. jag som skulle ha fixat massa saker idag.. men men sömnen behövdes väl efter en natt vecka antar jag:)
Får fixa med gavlegårdarna och skolan i morgon istället.

Sitter och kollar biljetter nu.. vill ju så gärna ha allt klart redan nu så man kan slappna av.. Ali vill ju att vi flyger till Ankara så vi kan hälsa på hans bror med fru först..självklart vill jag träffa dom också, men jag tror det blir billigare att flyga till Antalya direkt.. plus att vi kan lämna av allt bagage och sånt där vi ska bo.. Vill helst inte sitta på en fullproppad buss från flygplatsen i Ankara en gång till med resväskor, sist fick jag panik för det var så jädrans mycket folk överallt och då hade vi ju bara 2 resväskor, denna gång blir det ju lite mer packning.:)

Så jag försöker övertala han nu att vi ska åka till Antalya och sen ta bussen till Ankara med en mindre packning och stanna där en vecka eller två.. jag tror jag kommer lyckas:D

Just ja.. brorsan i Ankara och hans fru berättade för nån vecka sen att hon var gravid:D kul kul.. vet ju hur mycket hon längtat:D  så ett grattis till dom!

Nu e det bara vi kvar;) men det kommer när det kommer..


nej nu blir det bloggläsning och  sen en dusch så jag vakar till liv:)
Kanske blir ett eller två glas vin ikväll..
bara sitta hemma och mysa med karln!


Ha en fortsatt bra måndag!





//Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0