Snart!

Kommer kurden hem:) Får se om han kommer med mat..bad honom att köpa med sig något.
Vid 18 kommer brorsan med och dricker lite kaffe, så får han och Ali äta upp det lilla som är kvar av tårtan.
Skulle kunna äta upp den själv men jag lovade ju att spara en bit så dum som jag är :)

Idag sov jag till 13 , somnade inte förrän typ 4 inatt..låg och kollade på den där filmen om benjamin button, hur bra som helst.. låg där för mig själv och grät i mellan åt:)


Nu ska jag byta sängkläder och diska upp lite innan karln kommer!


Ha en bra Söndag!

//Nilla


Btw, Jennifer, hur gick det idag?? :) Hoppas det gick bra:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycklig nu då när gubben kommit hem pussiluss

2009-05-04 @ 10:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0