Torsdag!

blev ingen uppdatering igår.. inget som har hänt heller så det spelar ju ingen roll :)

Onsdag: Jobbade natt, slutar ju 7 i vanliga fall men igår var jag kvar till klockan 12, var ute i Rörberg och hade brandövning mellan 9-12.. var ju på en sån bara för några månader sen. men det är kul, vi får träna på att släcka eld och rädda liv:P (docka i det här fallet såklart).. Drack massa koppar kaffe på morgonen innan vi åkte så jag var alldeles skakis där ute.. :)
var helt slut när jag kom hem och slocknade direkt, sov till ca 20.30 tror jag.. sen var det vara att dra iväg till jobbet igen, tur att praktikanten var piggare än mig:)

i morse fick jag stanna till 8 för alla hade missat helt att T var sjuk och inte tagit in nån på kortpasset, så jag fick stanna tills Chefen kom och hoppade in.. alltid bra med en extra timme eller två;)
Somnade när jag kom hem och sov till 16.

Nu sitter jag och pratar med Syrran och alis syster Fadime! Saknar dom..:(

Men snart så..!


Nu ska jag ta en dusch och dra iväg til jobbet igen!


Imorgon kommer skruttan!
:)






//Nilla

Kommentarer
Postat av: syster

Miss u to babe!! =)

2009-05-07 @ 20:16:17
URL: http://jennifer87a.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha när skruttan kommer glöms mammsen bort du har väl så roligt med spökena på jobbet kram

2009-05-08 @ 09:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0